Annan hyvän olon näkyy

Ennen kesän alkua ajattelin, että nyt ehdin kirjoittaa blogia paljon useammin, mutta kuten huomaatte niin ei käynyt. Miksi? Huomasin ettei blogin päivittäminen oo enään mun tärkeysjärjestyksessä kovin korkealla. Kun jotain vain tekee sen vuoksi, että "pitäisi" silloin into hiipuu pikku hiljaa. Nyt kuitenkin on taas into löytynyt ja mukava päästä kirjoittamaan.

Vapaa-aika on harvinaista herkkua syksyllä kun kuvioihin tulee koulu ja työt, joten oon nauttinut ihan täysillä tästä kesästä! Ajattelin, että tänä kesänä mä teen kaikkee mitä en oo viime kesinä pystynyt tekee kesätöiden takia. Ajattelin muun muassa ruskettua ja nauttia mahdollisimman paljon ulkona olosta. Sääheppu vaan ei ollut mun kanssa samaa mieltä. Just mun tuuria, että tämä kesä oli kylmin kesä yli 50 vuoteen...

Kylmä kesä ei oo kuitenkaan estänyt nauttimasta ja tekemästä kaikkea kivaa! Kesällä muun muassa juhlittiin Pyryn ja mun ensimmäistä vuotta yhdessä, katsottiin kuinka meidän pieni pentu kasvoi isoksi tytöksi ja nautittiin kesästä kaikin tavoin.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti