Vuosi 2014



Hullua kuinka tää vuosi meni nopeasti. Vaikka vuosi 2014 alkoikin suht huonosti, niin loppuvuosi on mennyt aivan loistavasti! Alkukeväällä tuntui, että kaikki asiat meni niin päin mäntyä. Onneksi virheistä oppii ja ainut suunta pohjalta on ylöspäin! Pikku hiljaa asiat lähti parempaan suuntaan. Tuntui, että pitkästä aikaa tiesin kuka mä oon ja mitä mä haluun. Loppukevät oli hullua kiirettä kun ensiksi aloitin huhtikuussa työt Hesburgerissa ja toukokuussa sain ajokortin sekä valmistuin kuva-artesaaniksi.

Kesällä mun elämään ilmesty Pyry, josta oli tullu mulle kevään aikana koko ajan tärkeempi ihminen. Kaikki vaan luisti omalla painolla ja tuntui niin hyvältä. Meitä ei ees pahemmin haitannut Pyryn inttiin menokaan heinäkuussa. Mä oon ihan mielettömän onnellinen ja kiitollinen et oon saanu noin ihanan ja hienon ihmisen mun elämään. 

Kesällä myös tipahti postiluukusta kirje, jossa kerrottiin että mut oli valittu opiskelemaan liiketaloutta ammattikorkeeseen. En meinannu millään uskoa, koska mun panostus pääsykokeisiin oli ollu ihan olematon. Olin niin innoissani, että pääsin opiskelee! En varmasti ikinä oo oottanu niin paljon koulun alkua.

Alkusyksy oli ihan yhtä hulinaa; aloitin opiskelut, lopetin työt Hesburgerilla, sairastin kolme nielurisatulehdusta, aloitin työt Kiekkoreippaan kanssa, muutin omaan kotiin... Välillä jo tuntui että mistään ei tuu mitään, kun koko ajan oli meneillä miljoona eri hommaa. Mutta kaikki hommat sain kuitenkin hoidettua hyvin. :)

Koko vuosi meni ihan törkeen nopeesti ja oon niin kiitollinen kuluneesta vuodesta. Erityisen kiitollinen oon tosta ihanasta ihmisestä ja tästä yhteisestä puolesta vuodesta. Tää vuos on ollu ehdottamasti elämäni parhain tähän mennessä. ♥ Ei taida ensi vuodestakaan tulla yhtään hullumpi. Tammikuussa heti Prahan matka Pyryn kanssa ja luvassa on vähän uusia kuvioita töiden suhteen. Mutta nyt keskityn juhlistamaan uutta vuotta hyvässä seurassa!

Hyvää uutta vuotta teille kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti